سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

هلال

 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

خبرگزاری فارس: گروه‌های افراطی رژیم صهیونیستی با ساخت تصاویری رایانه‌ای که در آن مسجد مبارک الاقصی بمباران و نابود می‌شود در تلاش هستند این مسئله را یکی از اهداف مهم نسل جوان در این رژیم قرار بدهند.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الجزیره قطر، گروه‌های افراطی رژیم صهیونیستی با تولید تصاویری شامل جلوه‌های بصری، صحنه نابود شدن مسجدالاقصی را به نمایش گذاشتند.
به گزارش الجزیره، این تصاویر که در آن مسجد مبارک الاقصی بمباران می‌شود، در مناسبت‌های گوناگون میان یهودیان و صهیونیست‌های تندرو رد و بدل می‌شود.


الجزیره با هشدار درباره فرهنگ‌سازی صهیونیست‌ها برای نسل جدید خود در ارتباط با نابودی بیت‌المقدس، تاکید کرد که این اقدام، تلاشی است برای اینکه نسل جدید صهیونیست‌ها نابود کردن مسجدالاقصی را یکی از اهداف نخست خود در آینده قرار بدهند.
بنا بر این گزارش، این اقدام [ضد] فرهنگی هم‌زمان با دیگر طرح‌های رژیم صهیونیستی برای یهودی‌سازی قدس و نابود کردن مسجدالاقصی اجرا می‌شود که این امر از برنامه‌ریزی دقیق رژیم‌صهیونیستی برای تخریب این مسجد مبارک حکایت می‌کند.
در همین ارتباط، "مصطفی ابوصوی " مدیر مرکز پژوهش‌های اسلامی دانشگاه قدس به الجزیره اعلام کرد که یهودیان افراطی آرزو می‌کنند فرزندانشان زمانی که به سیزده سالگی رسیدند (که این سن، سن بلوغ آنان است)، خلبان شوند تا بتوانند مسجدالاقصی را بمباران کنند.


 نوشته شده توسط هلال در شنبه 89/2/25 و ساعت 10:6 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

هلال
هلال
دشمن بزرگ اسلام و بشریت صهیونیسم با تاریک کردن فضای جهان، توانسته است اهداف پلید و شوم خود را پیش ببرد. هلال سعی می کند با نور خود حقایق را نشان دهد.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 20
مجموع بازدیدها: 127956
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه