سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

هلال

 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

"ف. ص" جاسوس موساد در تحقیقات اولیه اعتراف کرد که وی اطلاعاتی مربوط به نقاط مختلف منزل "میشل سلیمان" رییس جمهور لبنان را به اسراییل داده و ماموریت هایی هم برای کسب اطلاعات درخصوص ایران داشته است.

به گزارش ایرنا از بیروت، این جاسوس 10 روز قبل در منطقه "عمشیت" در حومه منزل میشل سلیمان رییس جمهور لبنان دستگیر شده بود، اعتراف کرد : مأمور شناسایی و رصد کشتی های ایرانی در آب های لبنان و تحرکات کشتی های باری مربوط به نزدیکان حزب الله بوده است.
روزنامه الاخبار چاپ لبنان امروز جمعه نوشت : آنچه که واقعا غافلگیرانه بود این است که اسراییلیها از این فرد خواسته بودند تا قایقهای مخصوص سیاست مداران احزاب مختلف لبنان را نیز شناسایی کند.
گفتنی است این جاسوس بازداشت شده از اهل منطقه "عین ابل" از مناطق مرزی با فلسطین اشغالی بوده که مدت طولانی نیز در منطقه " عمشیت" در شمال لبنان سکونت داشته است. وی سه سال پیش از ارتش بازنشست شده بود و پیش از این در نیروهای دریایی خدمت می کرده و متخصص دستگاه رادار بوده است.
گفتنی است ارتش لبنان از سال گذشته تاکنون حداقل ? 14?شبکه جاسوسی رژیم اسراییل را متلاشی و بیش از ? 80?تن از مزدوران این رژیم را بازداشت کردند


 نوشته شده توسط هلال در شنبه 89/2/25 و ساعت 10:7 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

هلال
هلال
دشمن بزرگ اسلام و بشریت صهیونیسم با تاریک کردن فضای جهان، توانسته است اهداف پلید و شوم خود را پیش ببرد. هلال سعی می کند با نور خود حقایق را نشان دهد.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 20
مجموع بازدیدها: 127970
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه