سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

هلال

 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

بنی تیسیر» که پیش از این از فساد جنسی برخی از روحانیون یهودی پرده برداشته بود، این بار از حضور بزهکاران انتقاد کرده و می‌نویسد: چرا جنایتکاران روسی که از کشور خود فرار می‌کنند، به اسرائیل آمده و به استخدام پلیس امنیت داخلی (شاباک) درمی‌آیند و دیگر آن که چرا هر کس که در کشور خود، مرتکب جرم مالی می‌شود، با پناهنده شدن به اسرائیل، خود را از چنگ قانون رهایی می‌بخشد؟!

سرویس بین‌الملل ـ یک صهیونیست منتقد، با انتشار گزارشی در روزنامه «هاآرتص»، چاپ رژیم صهیونیستی، از اینکه اسرائیل تبدیل به پناهگاه مجرمان و جنایتکاران بین‌المللی شده، به شدت از تل آویو انتقاد کرده و خواهان اصلاح این وضعیت شده است.

به گزارش «تابناک»، «بنی تیسیر» که پیش از این، از فساد جنسی برخی روحانیون یهودی پرده برداشته بود، این بار از حضور بزهکاران انتقاد کرده و می‌نویسد: چرا جنایتکاران روسی که از کشور خود فرار می‌کنند، به اسرائیل آمده و به استخدام پلیس امنیت داخلی (شاباک) درمی‌آیند و دیگر آن که چرا هر کس که در کشور خود مرتکب جرم مالی می‌شود، با پناهنده شدن به اسرائیل، خود را از چنگ قانون رهایی می‌بخشد؟

وی می‌افزاید: قانون مهاجرت اسرائیل، صرفا یهودی بودن را ملاک پذیرش قرار داده و این قانون ناقص و قدیمی، راه را برای ورود جنایتکاران باز کرده و از این نظر، باید در قانون مهاجرت اسرائیل بازنگری شود.

«بنی تیسیر» می‌افزاید: زمینه جنایت در اسرائیل به دلیل اختلافات فرهنگی مهاجرین زیاد شده و قانون مهاجرت که اجازه پناهنده شدن بدون قید و شرط را فراهم می‌کند نیز مزید بر علت گشته و جامعه اسرائیل، به آسایشگاه و پناهگاه مجرمان و جنایتکاران بین‌المللی تبدیل شده است.

این گزارش همچنین حاکی است، هم اکنون رؤسای ورشکسته شرکت‌های مالی و صنعتی کشورهایی مانند کانادا و آلمان در اسرائیل پناه گرفته و امکان اینکه پلیس بین‌الملل بتواند آنها را دستگیر کند، نیست، زیرا در پناه قانون اسرائیلی قرار گرفته‌اند و تا هنگامی که اسرائیل را ترک نکنند، هیچ فرمانده پلیسی نمی‌تواند حکم جلب آنها را صادر کند.

این وضعیت سبب شده است که صهیونیست‌ها با همین ترفند، پولشویی را نیز در دستور کار خود گذارند. همچنین به نظر می‌رسد، با ادامه چنین روندی، در آینده نه چندان دور، بسیاری از کشورهای غربی بر سر این موضوع با تل‌آویو دچار مشکلات جدی شوند.


 نوشته شده توسط هلال در چهارشنبه 89/2/15 و ساعت 1:17 صبح | نظرات دیگران()

سرویس خارجی -
نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی روز گذشته یورش گسترده ای را به شهرک ها و روستاهای فلسطینی در کرانه باختری رود اردن آغاز کردند و به آتش زدن مساجد، تخریب منازل و اراضی کشاورزی فلسطینیان پرداختند.
ده ها شهرک نشین صهیونیست با حمایت ارتش صهیونیستی مسجدی در روستای اللبن در جنوب نابلس را به آتش کشیدند.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط هلال در چهارشنبه 89/2/15 و ساعت 1:9 صبح | نظرات دیگران()

نیروهای امنیتی لبنان یک جاسوس رژیم صهیونیستی را در این کشور بازداشت کردند.

به گزارش واحد مرکزی خبر از بیروت، روزنامه لبنانی الاخبار نوشت: سازمان امنیت داخلی لبنان ایلی خ را در منطقه الدوره در بخش شرقی شهر بیروت به جرم جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بازداشت کرد.

این روزنامه به نقل از منابع آگاه افزود: فرد بازداشت شده به همکاری با سازمان موساد و سفر به فلسطین اشغالی اعتراف کرده است.


 نوشته شده توسط هلال در چهارشنبه 89/2/15 و ساعت 1:5 صبح | نظرات دیگران()

درپی رسوایی ترور مبحوح؛

انگلیس از صدور ویزا برای نماینده موساد خودداری کرد

در پی استفاده رژیم صهیونیستی از گذرنامه های انگلیسی برای ترور یکی از فرماندهان حماس در دبی، لندن از صدور ویزا برای نماینده جدید موساد در بریتانیا خودداری کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه یدیعوت آحارونوت، پس از گذشت یک ماه و نیم از ترور یکی از فرماندهان حماس در دبی توسط ماموران سرویس جاسوسی رژیم اسرائیل و افشا شدن این مطلب که این افراد در عملیات خود از گذرنامه های اروپایی استفاده کرده اند انگلیس با پیشنهاد تل آویو مبنی بر اعزام نماینده جدیدی از موساد به لندن مخالفت کرد.

بر اساس این گزارش، گویا انگلیس برای پذیرش درخواست تل آویو محدودیت هایی را قائل شده مبنی بر اینکه ابتدا باید نماینده فعلی از این کشور خارج شده و سسپس نماینده بعدی وارد بریتانیا شود و اینکه دیگر رژیم اسرائیل و سرویس های جاسوسی آن حق استفاده از گذرنامه های انگلیسی را ندارند. 

ترور محمود عبدالرئوف المبحوح فرمانده ارشد حماس در دبی توسط عوامل موساد با گذرنامه های اروپایی از جمله انگلیس انجام شد.


 نوشته شده توسط هلال در چهارشنبه 89/2/15 و ساعت 12:56 صبح | نظرات دیگران()

موشه هیرش، خاخام صلح‌دوست و ضد صهیونیسم روز یکشنبه در سن ?? سالگی در بیت المقدس درگذشت. او با یاسر عرفات، رهبر فقید فلسطینی‌ها مناسبات دوستانه داشت.

سرویس بین الملل جهان نیوز- هیرش به فرقه‌ای از یهودیان تعلق داشت که اعضای آن در سال ???? ضمن سفر به ایران با محمود احمدی‌نژاد دیدار کردند. 
این یهودیان ارتودوکس معتقد هستند که تنها مسیح می‌تواند در حقیقت دولت اسرائیل را تشکیل دهد و دولت کنونی بدعت در دین یهود است


 نوشته شده توسط هلال در چهارشنبه 89/2/15 و ساعت 12:50 صبح | نظرات دیگران()

 

اقدام اخیز زندان بانان رژیم صهیونیستی هتک حرمت به قرآن خشم فلسطینیان را در خصوص سیاست های اسلام ستیزانه تل آویو برانگیخته است.


 به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ و به نقل از خبرگزاری الجزیره، براساس گزارشات یک زندان بان صهیونیست پس از بازرسی سلول یک زندانی مسلمان قرآن این شخص را پاره کرد.
 شیخ تیسر التیمیم قاضی ارشد فلسطینی دوشنبه با انتشار بیانیه ای  بی احترامی  نیروهای صهیونیستی به مقدسات مسلمانان را شدیدا محکوم کرد و آن را برابر با افراط گرایی تنفر مذهبی و نژاد پرستی رژیم صهیونسیتی دانست.
 این گزارش حاکی است:  التمیمی با  اشاره به سابقه دار بودن این حرکت زشت در گذشته اظهار داشت  این برای اولین بار  نیست که نظامیان صهیونیستی به کتاب اسلامی بی احترامی می کنند چرا که این حرکت زشت آنها در اردوگاه آوارگان الروب و زندان مگیدو نیز تکرار شده بود.
 وی تاکید کرد: کتاب های مذهبی از جمله قرآن باید مورد احترام پیروان  تمام مذاهب باشند و مسئولیت این بی احترامی را به گردن دولت یا رژیم صهیونیستی و اداره زندان های این رژیم انداخت.
 ماه گذشته شهروندان شهرک های  غیر قانونی با ورود به مساجد بلال، بین ربع در روستایی نزدیک نابلس شعار هایی ضد دینی را روی دیوار های این مسجد نوشتند و دو ماشین را که جلوی این مسجد پارک بود به آتش  کشیدند.
 گفتنی است: شهرک نشینان افراطی در دسامبر شبانه به مسجدی در کرانه باختری رود اردن حمله کردند و سجاده های نمازگزاران را به آتش کشیدند  و آنها همچنین عباراتی  را با مضمون  برای پرداخت  بهای کارهایتان آماده باشید و ما همه شما را خواهیم سوزاند روی دیوار مسجد نوشتند./ط


 نوشته شده توسط هلال در چهارشنبه 89/2/15 و ساعت 12:46 صبح | نظرات دیگران()

 

هنرپیشه اسکاتلندی:
از ارتش اسرائیل 16 روش لگد زدن به زنان را آموختم

هنرپیشه اسکاتلندی که چندی پیش در برنامه‌ طنزی درباره اقدامات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی حضور داشت گفت که از ارتش رژیم صهیونیستی 16 شیوه لگدزدن به زنان فلسطینی را آموخته است.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط هلال در چهارشنبه 89/2/15 و ساعت 12:38 صبح | نظرات دیگران()

رژیم صهیونیستی جاسوسی از طریق شرکت گوگل (Google) را گسترش می دهد.

ه گزارش رحماء به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، «شرکت گوگل به تازگی نرم افزاری به قیمت 25 میلیون دلار از اسرائیل خریداری کرده که برای توسعه فعالیت های این شرکت است و مانند قلب در فعالیت های این شرکت عمل خواهد کرد».

شرکت گوگل متهم است خدمات ویژه ای را به برخی سرویس های جاسوسی به ویژه سازمان سیا ارائه می دهد.


 نوشته شده توسط هلال در چهارشنبه 89/2/15 و ساعت 12:36 صبح | نظرات دیگران()

شبکه تلویزیون الجزیره در گزارشی از زایمان بانوان فلسطینی در پشت پست‌های ایست و بازرسی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بعد از انتفاضه الاقصی زائوهای بسیاری در کرانه باختری رود اردن به علت معطل ماندن در پشت موانع اسرائیلی نوزادان خود را از دست داده‌اند.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط هلال در چهارشنبه 89/2/15 و ساعت 12:32 صبح | نظرات دیگران()

روزنامه "ناشیونال اینکوایرر" باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا را به رسوایی فساد جنسی متهم کرده و اعلام کرد که وی شبی را با ویرا بیکر دستیار خود در زمان نامزدی برای مجلس سنا در هتل سپری کرده است.  نشریه آمریکایی "ناشیونال اینکوایرر " در گزارشی تحت عنوان "گزارش‌های جدید تکان‌دهنده: رسوایی اخلاقی اوباما " به احتمال ارتباط نامشروع رئیس جمهور آمریکا با یک زن 35 ساله اشاره کرد و نوشت: باراک اوباما پس از دیده شدن به همراه یکی از معاونان سابق ستاد انتخاباتی خود در هتلی در واشنگتن در معرض اتهام رسوایی اخلاقی تکان‌دهنده‌ای قرار دارد. این نشریه افزود: یک تحقیق محرمانه دریافته است که اوباما اولین بار در سال 2004 به "ورا بیکر " 35 ساله نزدیک شد. در آن زمان بیکر به سختی می‌کوشید تا اوباما در رقابت‌های انتخاباتی سنا پیروز شود و در این زمینه کمک چندین میلیون دلاری برای ستاد انتخاباتی وی جمع آوری کرد. بر اساس این گزارش، تحقیق‌کنندگان در این زمینه به دنبال نوار ویدیویی دوربین‌های نظارتی در هتل فوق هستند.

 نشنال اینکوایرر نوشت: در حالی که ورا بیکر اعلام کرده است که اتفاقی بین او و اوباما نیفتاده است، گزارش‌ها نشان می‌دهند که مخالفان اوباما بیش از یک میلیون دلار برای پرداخت به شاهدانی که آنچه آنها درباره این رابطه مخفی می‌دانند اعلام کنند، در نظر گرفته‌اند. بر اساس این گزارش، در میان افرادی که این پول به آنها پیشنهاد شده است راننده یک خودرو لیموزین است که می‌گوید در سال 2004 وی بیکر را به یک دیدار مخفی در هتلی که اوباما در آن اقامت داشت، برده است. خبرنگار اینکوایرر اظهارات این راننده را تایید کرده و دریافته است که تصاویر ویدیویی دوربین‌های نظارتی در هتل می‌توانند مدرک غیرقابل بحثی را در این زمینه ارائه کنند.


 نوشته شده توسط هلال در چهارشنبه 89/2/15 و ساعت 12:23 صبح | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4      >
درباره خودم

هلال
هلال
دشمن بزرگ اسلام و بشریت صهیونیسم با تاریک کردن فضای جهان، توانسته است اهداف پلید و شوم خود را پیش ببرد. هلال سعی می کند با نور خود حقایق را نشان دهد.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 30
مجموع بازدیدها: 128443
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه