سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

هلال

 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

ساکنان محله سلوان و مناطق اطراف مسجد مبارک الاقصی از عملیات حفاری و کاوش محرمانه مراجع صهیونیستی در منطقه کاخ های اموی واقع در نزدیکی مسجد مبارک الاقصی خبر دادند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع مذکور، سازمان آثار باستانی رژیم اشغالگر قدس با استفاده از تاریکی شب برخی عملیات های ساخت و ساز و بتن ریزی را در منطقه کاخ های اموی واقع در جنوب مسجد الاقصی انجام داده است.

این منابع همچنین تاکید کردند که این عملیات ها با فرا رسیدن تاریکی شب و تحت حمایت و مراقبت شدید پلیس رژیم صهیونیستی صورت گرفت و به نظر می رسد که آنها اقدام به بتن ریزی در داخل حفره هایی می کردند که قبل از این حفاری و آماده شده بود و مراجع صهیونیستی با توجه به حساسیت کار ترجیح می دهند که بیشتر در ساعات شب و تا فرا رسیدن صبح کارهای ساخت و ساز خود را انجام دهند.


 نوشته شده توسط هلال در چهارشنبه 89/2/15 و ساعت 12:21 صبح | نظرات دیگران()

هنرمندان دانمارکی با برپایی یک نمایشگاه خیابانی در برلین، نام اسراییل را از نقشه جهان حذف کرده و نام این نقشه را نیز "راه حل نهایی" نهادند

به گزارش سرویس بین‌الملل شبکه ایران به نقل از روزنامه صهیونیستی "جروزالم‌پست"، هنرمندان دانمارکی با برگزاری یک نمایشگاه خیابانی در "برلین‌شرقی" نقشه‌ای از خاورمیانه را به نمایش گذاشته شده‌اند که بر خلاف دیگر نقشه‌های تهیه شده توسط کشورهای غربی، نامی از رژیم "اسراییل" در آن دیده نمی‌شود.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط هلال در جمعه 89/2/10 و ساعت 10:57 عصر | نظرات دیگران()

 

شیمون پرز رئیس جمهور اسرائیل روز چهارشنبه گفت که حکم بازداشتی که علیه زیپی لیونی رئیس اپوزیسیون دولت اسرائیل صادر شد، یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات سیاسی کشور انگلستان در سال‌های اخیر بود.

به گزارش پرس.تی.وی – بیروت، روز سه‌شنبه دولت اسرائیل اعلام کرد که لیونی سفر برنامه‌ریزی شده‌ی خود به لندن را پس از دریافت اخبار صدور حکم بازداشت توسط دفترش لغو کرده است.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط هلال در پنج شنبه 89/2/9 و ساعت 1:13 صبح | نظرات دیگران()

پس از آنکه چند کارگر مقادیری اشیای عتیقه از جمله چند سکه را در منطقه ای در جنوب رفح یافتند ، صهیونیستها کار جستجو وچپاول این اشیای تاریخی را در دستور کار خود قرار دادند.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط هلال در پنج شنبه 89/2/9 و ساعت 1:1 صبح | نظرات دیگران()

دولت خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس معامله کالاهای ساخت اسرائیلیهای ساکن در سرزمینهای اشغالی را در مناطق تحت کنترل خود ممنوع کرد.

ممنوعیت استفاده از کالاهای اسرائیل در سرزمینهای اشغالی

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط هلال در پنج شنبه 89/2/9 و ساعت 12:48 صبح | نظرات دیگران()

 
نویسنده: دکتر ریاض نعسان

  این نکته کاملا بر ما روشن است که رژیم صهیونیستی به حدی از قدرت رسیده است که جهان را به مبارزه می طلبد و رویکرد سیاسی کاخ سفید را نیز تعیین می کند. مقامات واشنگتن قصد داشتند ـ و لو برای برهه ای کوتاه ـ از زیر سایه سیطره اشغالگران بیرون بیایند ؛ ولی بلافاصله نشست ایپک در اواخر مارس 2010 برگزار شد و به مثابه زنگ خطری برای آمریکایی ها بود تا سریعا از خط مشی خود که بر اصل تغییر و پایان دادن به سیاست های نئومحافظه کاران استوار بود، دست بردارند یعنی همان سیاست هایی که آتش جنگ را علیه جهان عرب و اسلام افروخت و باعث کشتار و آواره شدن میلیون ها انسان آن هم به بهانه های واهی شده بود.    

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط هلال در پنج شنبه 89/2/9 و ساعت 12:36 صبح | نظرات دیگران()

 
نویسنده: نورالدین المبارکی

  مسئله ترور محمود مبحوح از رهبران برجسته جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" در هتلی در دبی، باز هم باعث طرح مجدد این سوال شد که دست سازمان موساد در ترور رهبران مقاومت تا چه حد باز است؟ آیا می تواند در هر جایی از کره خاکی و در داخل مرزهای هر کدام از کشورهای جهان به ویژه کشورهایی همچون امارات و همچنین مصر و اردن که توافق نامه صلح با رژیم صهیونیستی امضا کرده اند و بنا به گفته برخی تحلیلگران در لیست میانه روها جای می گیرند، دست به عملیات بزند.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط هلال در پنج شنبه 89/2/9 و ساعت 12:35 صبح | نظرات دیگران()

 

روابط رژیم صهیونیستی و هند در تمامی زمینه های سیاسی، اقتصادی، دفاعی و سرمایه گذاری به سرعت در حال گسترش است و روزنامه فاینانشل تایمز به نقل از یک مسئول صهیونیستی اعلام کرده است که حجم مبادلات دو جانبه طرفین در سال 2008 میلادی 4 میلیارد و 100 میلیون دلار بوده و انتظار می رود این میزان طی 5 سال آینده به 12 میلیارد دلار افزایش یابد.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط هلال در پنج شنبه 89/2/9 و ساعت 12:34 صبح | نظرات دیگران()

موسسه اوقاف و آثار باستانی "الاقصی" اقدام مغرضانه مراجع صهیونیستی در راه اندازی سفرهای توریستی متعدد برای "توریست های بدحجاب" و برگزاری های کنسرت های موسیقی در منطقه جنوبی مسجد مبارک الاقصی و منطقه تاریخی و باستانی موسوم به منطقه "امارت اموی" را به شدت محکوم کرد.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط هلال در پنج شنبه 89/2/9 و ساعت 12:33 صبح | نظرات دیگران()

انتخاب فیلم "عایشین" که داستان زندگی ساکنان باریکه غزه پس از جنگ سال 2009 رژیم صهیونیستی علیه این منطقه است، برای نمایش در مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره بین المللی فیلم های مستند "الجزیره" مساله ای تصادفی نبود.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط هلال در پنج شنبه 89/2/9 و ساعت 12:32 صبح | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4      >
درباره خودم

هلال
هلال
دشمن بزرگ اسلام و بشریت صهیونیسم با تاریک کردن فضای جهان، توانسته است اهداف پلید و شوم خود را پیش ببرد. هلال سعی می کند با نور خود حقایق را نشان دهد.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 29
مجموع بازدیدها: 128721
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه