سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

هلال

 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

خبرگزاری فارس: واکنین-گیل رئیس اداره سانسور اسرائیل معتقد است که روزنامه‌نگاران اسرائیل بسیار مسؤولیت‌پذیر هستند حتی برخی از آنها خیلی بیش از کارکنان اداره سانسور، امنیت‌محور هستند.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط هلال در جمعه 89/2/24 و ساعت 1:4 صبح | نظرات دیگران()

خبرگزاری فارس: : پایگاه اینترنتی ربل نیوز در مقاله‌ای به بررسی لایحه اصلاح اقتصادی اوباما پرداخته و می‌نویسد:: این لایحه در عمل یک بازی برد- برد برای بانکداران یهودی مهیا ساخت که به آن‌ها اجازه می‌دهد هرچقدر می‌خواهند پول بدست آورند.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط هلال در جمعه 89/2/24 و ساعت 1:3 صبح | نظرات دیگران()

خبرگزاری فارس: یک پژوهشگر رژیم‌صهیونیستی در جدیدترین پژوهش خود درباره مقاومت و تأثیر آن بر امنیت داخلی این رژیم اذعان کرد که مقاومت را نمی‌توان نابود کرد.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط هلال در جمعه 89/2/24 و ساعت 1:2 صبح | نظرات دیگران()

سازمان اتحادیه‌های تجاری اردن با انتشار بیانیه‌ای با اعلام خبر سوزانده شدن کالاهای صهیونیستی در هفته آینده در این کشور، اعلام کرد: تمامی کالاهای ساخت رژیم صهیونیستی را تحریم می‌کند و از مردم نیز خواست چنین کالاهایی را خریداری نکنند.

ه گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، رؤسای اتحادیه‌های تجاری اردن در کنفرانس خبری خود اعلام کردند که تمامی کالاهای ساخت رژیم صهیونیستی را تحریم می‌کنند.

"احمد آ‌رموتی" رئیس سازمان اتحادیه‌های اردن افزود: علاوه بر انتشار فهرست کالاهای صهیونیستی که این امکان را به شهروندان اردن  می‌دهد تا کالاهای صهیونیستی را بشناسند و خریداری نکنند، قرار است شنبه هفته آینده نیز حجم گسترده‌ای از این کالاها سوزانده شود.

این گزارش حاکی است، "کمیته عادی سازی جنگ" که فعالیت‌های ضد صهیونیستی دارد با جمع آ‌وری میوه‌ها و سبزیجات صهیونیستی از عمان پایتخت اردن آنها ر در انتظار عمومی به آتش خواهد کشید.

دو تاجر بزرگ اردنی پیشتر اعلام کرده بودند که دیگر از رژیم صهیونیستی خرید نخواهند کرد.

گفتنی است، در همین حال مقامات فلسطینی نیز به مبارزات خود برای تحریم کالاهای صهیونیستی ادامه می‌دهند./ن


 نوشته شده توسط هلال در جمعه 89/2/24 و ساعت 1:0 صبح | نظرات دیگران()

سرویس رسانه،ادب و هنر:عمق فاجعه و اخطاریه‌های آن زمانی است که کاربران هنگام نصب یک برنامه جدید متن آن را سرسری می‌خوانند و بر روی گزینه "من موافقم " (I Agree) کلیک می‌کنند. وقتی که اطلاعات خصوصی توسط شخص ثالثی مثل گوگل نگه داشته می‌شوند.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط هلال در جمعه 89/2/24 و ساعت 12:52 صبح | نظرات دیگران()

در حال حاضر تنها شش کمپانی رسانه‌ای وجود دارد که تمامی آن‌ها اخبار خود را از دو خبرگزاری رویترز و آسوشیتدپرس تامین می‌کنند که هر دو آنها نیز تحت مالکیت خانواده یهودی و مشهور "روچیلد " قرار دارند. شبکه ایران به نقل از پایگاه خبری "رنس " طی گزارشی با عنوان "چیرگی رسانه‌های صهیونیستی " به بررسی نفوذ محافل صهیونیستی بر رسانه‌های غالب جهانی پرداخته است.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط هلال در جمعه 89/2/24 و ساعت 12:49 صبح | نظرات دیگران()

خبرگزاری فارس: شیخ الازهر سفر به قدس اشغالی و مسجدالاقصی با گذرنامه اسرائیلی را رد کرد و آن را اقدامی در جهت مشروعیت بخشی به این رژیم دانست.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط هلال در جمعه 89/2/24 و ساعت 12:43 صبح | نظرات دیگران()

وزیر صنایع و بازرگانی رژیم صهیونیستی از کاهش نسبت افراد متخصص در زمینه های مختلف در اسراییل به شدت انتقاد کرد و با انتقاد تلویحی از پدیده فرار مغزها به سبب کاهش بودجه های آموزشی به نفع حوزه های امنیتی و نظامی،  این رژیم را در شرایط کنونی نیازمند نخبگان علمی بیشتردانست.

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از پایگاه خبری آکا پی اس،  بنیامین بن الیعازر که در جمع دانشجویان دانشکده مهندسی دانشگاه حیفا سخن می گفت ، افزود: معتقدم حکومت ، شمار زیادی از مردانی را در اختیار دارد که در زمینه های وکالت و اقتصاد خبره هستند همانهایی که برای مدیریت دیگران کار می کنند اما آنچه که امروز ما برای استمرار در توسعه فن آوری و پیشرفت به آن احتیاج داریم افراد کاردان و حرفه یی و علمی است.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط هلال در جمعه 89/2/24 و ساعت 12:37 صبح | نظرات دیگران()

عضو دفتر سیاسی  جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به فرارسیدن شصت و دومین سال اشغال فلسطین ( روز نکبت )  گفت :  " نکبت واقعی "  ما در رهبران عرب نهفته است.

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط هلال در جمعه 89/2/24 و ساعت 12:33 صبح | نظرات دیگران()

گفت: ایهود المرت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفته که موافقت نتانیاهو نخست وزیر کنونی این رژیم با آغاز مذاکرات غیر مستقیم با ابومازن رییس سازشکار فلسطینی بی فایده است

گفتم: رو چه حسابی چنین چیزی گفته او که خودش بارها از این کارها کرده بود؟

گفت: برای اینکه جناب اولمرت هم دو جنگ 33 روزه را تجربه کرده هم 22 روزه را حتی یک کنفرانسی را هم با نام  صلح آناپولیس برگزار کرد  تا شاید قضیه رو جمع کنه اما نتونسته و حالاداره اعتراف می کنه؟

گفتم: باید هم اعتراف کنه چون همه دنیا دارن می گن

گفت: به هرحال بنده خدا زده به سیم آخر و می خواهد این آخر عمری ناغافل مثل رفیقش شارون از بین نره و گرفتار عذاب وجدان بشه

گفتم: دیوانه یی از سوراخ کلید در بسته یی درون اطاق را نگاه می کرد... دیوانه دومی آمد و نگاه کرد اما چیزی ندید ...گفت من که چیزی ندیدم . دیوانه اولی گفت: من هم ده سالی است هر روز به اینجا می آیم و از سوراخ کلید نگاه می کنم چیزی نمی بینم  حالا  تو می خواهی یک روزه همه چیز را ببینی !   

منبع قدسنا


 نوشته شده توسط هلال در جمعه 89/2/24 و ساعت 12:32 صبح | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4      >
درباره خودم

هلال
هلال
دشمن بزرگ اسلام و بشریت صهیونیسم با تاریک کردن فضای جهان، توانسته است اهداف پلید و شوم خود را پیش ببرد. هلال سعی می کند با نور خود حقایق را نشان دهد.

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 10
مجموع بازدیدها: 128327
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه